Visum

Igår var jag på den japanska ambassaden och ansökte om mitt studentvisum.
Fast egentligen kan jag inte riktigt söka nu, eftersom jag åker till Venedig på måndag och kommer tillbaka på onsdag, och de på ambassaden behöver mitt pass för att kunna utföra studentvisumet.
Så jag lämnade så mycket info jag kunde på ambassaden och när jag kommer tillbaka från Venedig så lämnar jag bara passet hos dem och de kan börja med sina grejer.
Sen ska guesthouset kontakta mig, så att vi kan komma överens om hur jag ska betala, få ut nyckel till huset osv.

Sista steget är snart taget, och jag är snart påväg till mitt livs största äventyr hittills.

14 dagar kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0