Ride on!

Nu är i princip allt fixat.
Både ryska och japanska visumet är klart, jag är inskriven på skolan, huset har jag gjort en delbetalning på, nu väntar jag bara på svar från Seiji om att de har fått pengarna.
Jag har fått reda på vilka jag ska bo med, det jag är att det är tre tjejer som bor där, 21, 25 och 28 år är dem.
Man får väll se hur det går...

Nu har jag även börjat spela in lite inför resan, det gick väll sådär, jag är inte så van vid att prata inför en kamera, utan brukar helst stå bakom den.
Men det ska nog gå bra tillslut.

Snart måste jag börja packa, det får antingen bli ikväll eller imorgon.

2 dagar kvar nu!

Kommentarer
Postat av: Josephine

allt bra idag ? :)

2009-09-18 @ 07:07:18
URL: http://stjupid.blogg.se/
Postat av: Minnie

Hej gumman, blogawards 2009 börjar närma sig och självklart vill jag dit. Det skulle vara jätte snällt om du ville rösta på mig i kategorin Årets Blogg. Kolla in min blogg för länken dit.

Som tack lottar jag ut ett present kort på Gina Tricot bland alla som har röstat och självklart ställer jag upp med att rösta på er i olika tävlingar om det skulle behövas. Ha en bra dag och tack på förhand. Kram Minnie



Obs: inlägget heter "rösta på mig" :)

2009-09-18 @ 14:25:23
URL: http://www.minnies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0