Nyfiken på resor österut?

De senaste dagarna har jag kollat på olika videokameror och det står mellan två st, en från Sony och en från Canon.
Förmodligen blir det den från Sony.
En MacBook Pro ska också införskaffas, jag har egentligen aldrig gillat Apples datorer, men just för videoredigering älskar jag dem, men allt annat är skit nästan.
Det kommer bli en 15".

Idag kom kuvertet med mina biljetter för resan Stockholm - Vladivostok.
Den innehåller två stycken "original voucher", en för resan Sto-Helsinki, medan den andra är för själva Transsibiriska järnvägen.
Biljett för tåg mellan Helsinki och Moskva finns också med.

När jag kommer fram till Moskva ska jag möta upp en Tanja/Natasja vid lokomotivet.
Någon av de två ska alltså stå vid lokomotivet med min biljett för Transsibiriska järnvägen.

Ju närmare resan närmar sig blir jag både nervös och adrenalinfylld.
Jag har aldrig tidigare gjort något sånt här, det är ju ändå rätt mycket ansvar man måste ta på sig.
Har inte ni heller känt att ni tröttnat på landet Sverige, och vill testa på något nytt, bo i ett annat land och få lära känna deras kultur och livsstil?

Nu är det bara 17 dagar kvar!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Tycker mycket om det du skrivit! Spännande att se en del nyttiga saker och inte endast det generella grejerna som man kan se om typ alltid. ;)

2010-12-02 @ 15:52:18
URL: http://jade.se/reseguide/bangkok

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0