Deposit

Får ta och uppdatera bloggen lite, var några dagar sen sist.
Det har hänt rätt mycket på senaste tiden.

Dels har jag varit på ambassaden igen och lämnat mitt pass och de sista uppgifterna så imorgon borde jag få mitt studentvisum.
Som jag skrev tidigare så ska jag bo i ett hus som "heter" Higashisuna shared house", och ligger rätt nära tågstationen Minamisunamachi.
Jag kommer få rum 201, vilket ser ut att vara ett av de bättre rummen i huset, fast det vet jag ju inte förän jag är där.
Han som har hand om husen (tror jag) kontakta mig förra veckan och berättade hur allt ska gå till när jag kommer dit osv.
Först ska jag göra en delbetalning på 30.000 Yen, och när den är gjord så är rummet bokat för mig.
Sen när jag landar i Tokyo ska jag möta upp honom (Seiji heter han), och han ska ta mig till mitt nya hus.

Jag har även planerat lite hur jag ska tala om för mina vänner att jag är där, skrivit ett brev i förväg som jag ska skicka från Moskva till en av vännerna. Brevet ska vara skickat som från en annan person (internt skämt), så han ska få en liten tankeställning.

Nu är det bara 5 dagar kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0