Mail

Såhär ser det ut idag:
Jag jobbar på ett fisklager, inte det roligaste jobbet men pengar får jag som jag tänker spendera i Japan främst (hoppas jag).
Mina vänner vet fortfarande inte om att jag ska åka till Japan. :D
Snart ska jag skicka in mina betyg samt en blankett för att ta studielån från CSN.

Jag är sjukt taggad inför Japan, jag vill att det ska vara Oktober NU!
Vill att jobbet ska vara över så att jag kan ta det lugnt under September månad.

En till grej som jag kom på nu.
Förra året sökta jag på nån hemsida att bli "försöksperson", och för nån vecka sedan ringde de därifrån och ställde några frågor om min hälsa osv. och nu ska de skicka några papper så jag får se hur det kommer att gå.
Förmodligen kommer jag bli "försöksperson" någon gång i September då.

Sen kom jag på en till grej, i September har jag och en kompis som jag jobbar tillsammans med på fisklagret tänkt att åka till Libanon under några dagar.
Han kommer nämligen därifrån och jag tyckte det skulle vara häftigt att få åka dit.
Men det är inte helt säkert att vi gör det, men jag hoppas på det.

Har också fått några mail från några andra som ska studera i Manabi där jag ska.
Verkar som ett helt schysst gäng som ska dit, ska bli kul att få träffa dem om jag kan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0