Blanketter

Nu har jag äntligen fått hem massa blanketter och svar från Japan osv.
Det som gäller nu är att fylla i några blanketter, skicka vidare de till CSN och sedan få reda på hur mycket studiemedel jag kan få.
Jag får vänta med att skicka iväg allt tills jag fått slutbetygen från gymnasiet (11 juni), för det ska med de andra blanketterna som skickas till CSN.

Förra veckan började jag jobba på ett fisk lager eller vad man ska kalla det.
Inte det roligaste jobbet, men ibland får man ta lite skit för att få det bättre senare.
Tänker jobba där ända till slutet av augusti eller september, så att jag får ihop lite pengar till Japan.

Jag har även fått en manga bok, "Kana de Manga - Lär dig japanska!".
Det är en liten manga bok som innehåller övningar för att lära sig lite grunder för Hiragana och Katakana.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0