Vladivostok

Den här helgen har det hänt en hel del känns det som.
Ska försöka komma ihåg det mesta.

Jag bokade en flygresa från Vladivostok till Tokyo, med två stop, ett i Syd-Korea (Busan / Gimbae), och efter det ett till stop i Osaka / Kansai, för att sedan flyga till Tokyo.
MEN, det jobbiga är, att efter jag gjorde betalningen, så fick jag ett mail från doodle.se (därifrån jag bokade flyget), att det är fel i bokningen och att pengarna ska skickas tillbaka inom 5 bankdagar.
Man får verkligen hoppas på att man får tillbaka de pengarna.

Sedan har jag även ringt hemförsökringen för att få ett Rysslandsintyg, som jag behöver för att få visum i Ryssland.
Så just nu sitter jag och försöker hitta nått bra flyg som går från Vladivostok till Tokyo, men som inte flygs med Vladivostok Air, för det är dem som knasar och har fel info på sin sida.
Det betyder att resan blir några tusenlappar dyrare. :(

Jag hoppas att det löser sig iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0