Higashisuna Guest house

Igår betalade jag för Ryssland-resan.
Det är bara 24 dagar kvar nu!

När jag kom hem idag från jobbet, kollade jag min mail.
Jag hade fått ett nytt mail från Blueberry.
Det stod att de hade hittat ett delat hus åt mig, det är fyra rum och ser liktigt nice ut faktiskt.
Hyran ligger på ca 4150kr/mån vilket är rimligt tycker jag.
En bra grej är att alla som bor i huset får varsin cykel att låna, jag som hade tänkt att köpa en cykel där, men nu får man en gratis.
Även internet finns i huset.
Huset ska även ligga rätt nära skolan, så jag kommer kunna cykla dit varje dag nu, skönt.
Mer om huset kan ni läsa här: Länk
Om jag får chansen, så ska jag försöka hitta något extra jobb där också.
Jag skulle t.o.m. kunna tänka mig att jobba på en restaurang (diska osv.), i utbyte mot att få äta där gratis.
Men mer om det får jag se när jag kommer dit.

Det är bara 24 dagar kvar nu!

Kommentarer
Postat av: Julle

Nice, ser riktigt fint ut.

Du verkar vara en riktigt trevlig person, jag kommer folja din blogg

Lycka till med allt!

2009-08-30 @ 20:47:10
Postat av: SthTko

Tack så mycket. :)

2009-08-30 @ 23:02:29
URL: http://sthtko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0